سلام رورتون به خیرررر 

 

چون خودم یک عدد کیدرامر هستم ، گفتم سریال کره ای هایی که خودم دیدم و بنظرم قشنگن رو معرفی کنم😍

 

اولین سریال برای معرفی رو سریال دکتر رمانتیک فصل اول رو انتخاب کردم

 

حتما برید ادامه مطلب و داستان سریال رو بخونید و عکسهاش رو ببینید😊😗

 

سریال دکتر رمانتیک 1 ، معلم کیم

(Romantic Doctor, Teacher Kim)

ژانر پزشکی و درام و عاشقانه

20 قسمته

سال انتشار: 2016

با بازی یو یونگ سوک و سئو هیون جین

دکتر رمانتیک: بو یونگ جو یک جراح معروفه که ناگهان ناپدید میشه و هیچکس نمی‌دونه چه اتفاقی افتاده. بو یونگ جو الان به عنوان “معلم کیم” زندگی می‌کنه و اسم خودش رو گذاشته دکتر رمانتیک، او از تنهایی و زندگی در انزوا لذت می‌بره. کانگ دونگ جو به خاطر اینکه کسی رو زمین بزنه دکتر میشه و یون سئو جون هم به خاطر اینکه توجه یک نفر رو به دست بیاره دکتر میشه. بعد از اینکه اونها با معلم کیم آشنا میشن درباره ارزش‌های زندگی و راحتی و آسودگی خاطری که عشق بهشون میتونه بده پی میبرن…

سریالش فقط مربوط به یه بخش بیمارستان نیست مثلا فقط مربوط به بخش قلب یا سوختگی نیست، بیمارای مختلف رو نشون میده



شخصیت دکتر کیم خیلی به دل میشینه و حرفایی که میزنه قشنگهتصویر: /images/smilies/new/lub.png

خودم ژانر پزشکی دوست ندارم و جاهایی که جراحی میکردن رو کامل نگاه نمیکردم ولی این سریال به دلم نشست

ولی اگه ژانر پزشکی دوست داشته باشید حتما خوشتون میاد

فصل دوم هم داره